Laatste dag Indonesia Dag 1 Australië

27 mei 2012 - Adelaide, Australië

Hallo daar,

Hier zijn we weer we zitten nu in het vliegtuig en vliegen over een half uur en dan gaan we naar Singapore.

De vlucht naar Jakarta is goed verlopen hopelijk gaat de volgende ook zo, we vlogen nog maar net en de crew kwam met eten. Als je al een poos aan het reizen bent smaakt het wel goed niet zoals we gewend zijn maar we mogen niet klagen. De crew is heel vriendelijk en kwam even later vragen of we een rij wilden opschuiven want daar had ik meer plaats. Maar ik zat goed, dus bleven we zitten daar had ik later wel spijt van want mijn benen werden rusteloos.

Gelukkig zitten we nu in Singapore alles is goed gegaan waren gauw door de douane en rijden met de skytrain naar onze gate het is een verschrikkelijk groot vliegveld, zo groot hebben we ze nog niet meegemaakt. Alles loopt netjes in elkaar over en hoeven niet te lang te wachten, over een paar minuten kunnen we weer in het vliegtuig naar Australië. We zitten nu lekker in het vliegtuig goede stoelen en wat meer been ruimte en vliegen over een kwartier, weer vriendelijk personeel (singapore airline is onze favoriet). De vlucht gaat ongeveer 6 en een half uur duren, dus dat valt mee, de vlucht valt gelukkig mee maar zullen blij zijn als we op Australische bodem landen. We hadden net gegeten maar daar komt de crew weer met eten. Maar ook dat dood de tijd en hoe sneller we er zijn hoe liever want we zijn al een hele dag op pad. Ben tijdens de vlucht toch nog even in slaap gevallen en om 6 uur werden we gewekt met weer een maaltijd. Gelukkig zijn we er bijna nog even door bijten.

Om 8.45 uur geland in Adelaide en nu maar hopen dat de familie ons niet vergeten zijn, door de douane gelukkig ging dat ook snel als je maar zorgt dat je geen etenswaar bij je hebt. Even op de koffers wachten en naar buiten, en jawel ze zijn ons niet vergeten daar stond de familie. Was weer een fijn weerzien, alles in de auto gepropt en naar Elly en Keith's huis gereden.

Heerlijk dat we nu weer in een huis zitten en hebben heel veel zitten praten en gingen om half 10 naar bed.

Morgen horen jullie meer.

Groetjes Hans en Elly