Dag 2 Australië

27 mei 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Goedemorgen allen,

Om 9 uur werden we wakker en lekker douchen en toen stond het ontbijt klaar. Weer gezellig familie herinneringen ophalen en vanmiddag naar het winkelcentrum naar de bibliotheek want hier hebben ze geen wifi en ik heb thuis mijn wachtwoord van hotmail. Ik ben wel handig om dat thuis te laten maar je kan ook niet alles met je mee torsen, dat ww weegt heel zwaar.

Na de kids te hebben gemaild zijn we gaan shoppen want de familie doet wekelijks de boodschappen. Alles zit hier in mega verpakkingen, maar groenten kan je voor een persoon kopen, halve, kwart bloemkool of meloen of wat je maar wilt hebben. De mensen hier zijn aardig aan de maat ik voel me hier niet de dikste en kan hier kleding kopen mocht dat nodig zijn.

In het winkelcentrum eet- en drank gelegenheden speelhoek voor kinderen enz. Na de koffie zijn we huiswaarts gereden waar nicht Elly an de maaltijd begon. Na het eten weer fanilie herinneringen opgehaald en daarna op tijd naar bed.

Er is hier nog niet veel gebeurd, maar dat komt omdat je bij familie bent. We gaan nu naar bed en morgen horen jullie ons weer.

Groeten Hans en Elly