Reisdag van Canada naar Holland

18 juli 2012 - Philadelphia, New York, Verenigde Staten

Hallo lezers,

Hier een van de laatste verhalen van de nomaden. We zijn vanmorgen om 10 uur naar het vliegveld gegaan. Eerst moest de huurauto terug gebracht worden, Hans heeft me eerst even op het vliegveld afgezet en istoen de auto gaan terug brengen. Daarna inchecken en wachten tot het tijd was om aan boord te gaan.

Maar voor dat je door de douane bent, Hans moest weer eens apart gezet worden. Want de bellen gingen weer rinkelen toen hij door de poort ging. Hij werd apart gefouilleerd en heeft zelfs zijn broek laten zakken en toen mocht hij weer verder.

Dus eindelijk mochten we naar de gate, maar daar duurde het ook nog even, we hadden een uur vertraging. Na een uur konden we aan boord voor een vlucht van anderhalf uur. Goede vlucht gehad en in Philadelphia is het weer wachten bij de gate tot we weer aan boord kunnen. Als alles goed gaat kunnen we rond zeven uur aan boord en hopen dat we weer een goede vlucht hebben naar ons eigen Nederlandje..

Het is jammer dat de trip er bijna op zit, het zal wel weer erg wennen worden al die regelmaat. Maar we zullen blij zijn om jullie weer te zien jullie horen nog of we goed geland zijn.

Groetjes Hans en Elly

1. Joey:
    18 juli 2012
    Haha ja hans ziet er ook zo gevaarlijk uit !

Fijne vlucht en ik zie jullie snel !
  2. Leen:
    19 juli 2012
    Hans&Elly wij sijn blij dat je weer gezond in nederland ben aangekomen. Laat het ons maar weten deletter aanmijn key board werk niet
    Leen &jeanne