Weer thuis in Melissant
20 juli 2012 - Melissant, Nederland
Hallo lezers,
We zijn weer een beetje aan het overschakelen van het Engels naar het Nederlands en ook weer een beetje in het drukke Europese ritmeren komen.We hebben heerlijk genoten en vonden het jammer dat er een einde aan de relaxte vakantie is gekomen.Binnen kort spreken we jullie wel weer
We willen jullie bedanken voor het lezen van onze reisverslagen en hopen dat jullie met ons hebben mee genoten.
Groetjes Hans en Elly

- Hans en hetty: welkom terug
- Leen: Hans&Elly wij sijn blij…
- Joey: Haha ja hans ziet er ook…
- Ed.: Hallo Hans en Elly, ik heb…
- Marc, Marielle en de kids: Een hele fijne reis en tot…
Alle reacties »