Dag 5 Indonesia

1 mei 2012 - Bandung, Indonesië

Het is vandaag 1 mei en we hebben weer een mooie dag voor de boeg.

Na het traditionele ontbijt zijn we om 9 vertrokken, we zijn naar een half slapende krater geweest je rook de zwavel al beneden onder aan de krater.

Het is een heel mooi gezicht de krater en van binnen zag de op verschillende plaatsen de rook op kringelen, je moet er niet aan denken dat hij inwerking gaat komen.

Na de krater zijn we naar een thee plantage gereden waar we een rondleiding in de fabriek hebben gekregen, heel interesant hoe het in zijn werking gaat.

Na afloop kregen we een heerlijke vers kop thee aangebodenen kregen we ook nog 2 pakjes mee voor thuis.

Daarna zijn we naar de warm water bronnen gereden, het was voor Hans heerlijk die zat in een mum van tijd met zijn gat in het warme bad.

En arme ik (snik) zat daar op het droge, maar dat duurde niet lang voordat ze door hadden dat ik ook wel wat hot water wilde, en daar kwamen ze met een emmer voor mij aan.

Na wat oefeningen had ik eindelijk mijn voeten in het water, ik moest wel eerst even wennen want het water is echt kokend heet, maar het geeft wel een weldadig gevoel.

Nadat we weer op gedroogd waren ,zijn we naar een traditionele bamboeconcert geweest.

Schitterend in een woord, heel erg mooi en ook kleine kinderen die met de bamboe  muziek maken, en dans opvoeren heel schattig om te zien,er zaten er bij van ongeveer 4 jaar.

Daar na zijn we ons inwendige mens weer gaan versterken met een goede maaltijd.

Om half negen waren we weer terug in ons paleis van gisteren, want we blijven hier nog een nacht, morgen hebben we een grote reis voor de boeg we vertrekken dan om 7uur.

Dus je begrijpt wel dat de ouwetjes op tijd naar bed gaan.

Groetjes en tot morgen Hans en Elly

1. Joey:
    Klinkt goed allemaal!
    Fijne reis morgen.

Groetjes Joey
  2. Wilma:
    1 mei 2012
    Ben echt jaloers. Geniet er van.
    PVFLW v Kalken
  3. Sjaak:
    1 mei 2012
    boek langer bij ,blijf daar er is heel veel te zien ha ha gr van ons
  4. Ed.Wijk:
    2 mei 2012
    Hallo Hans en Elly, ik vind het heel fijn voor jullie dat jullie zo veel beleven. In Melissant was het met koniginnedag gezellig druk, stralend mooi weer en goede muziek. Gr.v.Ed.