Dag 4 in Indonesia

30 april 2012 - Bandung, Indonesië

Vanmorgen vroeg uit de veren want we vertrekken om 9 uur.

Heb een rot nacht gehad , het leek wel een spook hotel alles rammelde het waaide hard en de regen plensde op de straten.

Na een goed ontbijt (nasi met toebehoren ) zijn we naar de botanische tuinen in Bogor

geweest, het was er schitterend (kan alleen geen foto's doorsturen jammer).

De omgeving is hier schitterend, alleen de wegen  zijn niet wat wij gewend zijn.

Na een paar uur rijden zijn we in Bandung aan gekomen,waar we eerst een heerlijk restaurant hebben bezocht.

Na onze buikjes rond te hebben gegeten zijn we naar ons hotel gereden, alleen lijkt het hotel wel een paleis, zo mooi, alleen op de weg erheen dacht ik dat we in de rimboe terecht zouden komen maar je ziet alles heeft ook z'n mooie kanten.

Nu zit ik in de lounge met op de achtergrond muziek vanuit een moskee, een verhaal naar jullie te schrijven, ik hoop dat jullie er net zo van genieten als  wij.

We gaan vanavond op tijd naar bed want morgen is het geloof ik de bedoeling om naar
YokJakarta te rijden.

We moeten weer om 9.30 uur in de auto zitten

We hebben het hier grandioos naar ons zin, we zijn hier nog maar een paar dagen maar
komen nog steeds ogen te kort.

Groetjes van Hans en Elly en morgen volgt er meer...

1. Angela & fam:
    30 april 2012
    Nu nog af en toe een fotootje erbij en we zijn helemaal gelukkig! Zit morgen rond 3 uur weer klaar voor FaceTime hoor hihi xx geniet maar niet met mate!!!
  2. Marc, Marielle en de kids:
    30 april 2012
    Vanaf de Alpe d'Huez genieten wij ook van jullie reisverhalen en zijn benieuwd naar jullie verdere belevenissen.
  3. Sjaak:
    30 april 2012
    oke elly en hans wij zijn blij dat jullie het naar de zin hebben de tuinen zijn inderdaat heel mooi,nu komt ook een mooie rit we lezen wel hoe dat verlopen is gr van ans en sjaak