Dag 3 in Indonesië.

29 april 2012 - Jakarta Capital Region, Indonesië

Vanmorgen op tijd opgestaan, want om 10 uur komt John onze chauffeur deze reis.

Het ontbijt was vandaag nasi, ook lekker je gaat aan de verandering wennen.

Om 10 uur met John de reis besproken, en na de koffie op reis gegaan.

We zaten nog maar net in de auto toen het begon te plenzen, het regent hier ook niet zomaar.

We hebben een citytoer gemaakt en zijn toen naar de oude haven van Jakarta gegaan.

Ondanks de regen was het een prachtig plaatje, en ook het contrast tussen nieuw en oud.

De ene kant de oude haven en aan de overkant hoge moderne torenflats.

Daarna zijn we naar klein Indonesië geweest, ik dacht het te vergelijken met madurodam  maar klein Indonesië is gewoon groot opgebouwd.

We zijn benieuwd hoe groot groot Indonesië wel niet moet zijn, maar daar komen we wel achter gedurende de reis.

Het was prachtig om te zien, alleen de regen was een probleem, je laat je niet nat regenen, maar het was de moeite waard, al zagen we het vanuit de auto.

Daarna zijn we naar een lokaal restaurant gegaan en hebben we heerlijk gegeten.

De rekening was wel erg hoog, 10 euro voor 3 personen met drinken er bij.

Het moet niet zo duur blijven, anders moeten we eerder naar huis toe (hahaha) daarna zijn we naar ons hotel gereden in Bogor.

Mooi hotel luxe kamer, het hotel heeft ook een mooi zwembad, je zit hier midden in de stad maar het lijkt of je op een rustige lokatie verblijft 100 meter verder zit je weer in het drukke Bogor.

We gaan nu relaxen want het is wel een druk programma wat we hebben, en we zijn geen 20 meer en dat voelen we wel.

Groetjes van Hans en Elly en tot morgen

1. Angela & fam:
    29 april 2012
    Jullie zijn wel erg snel aan de lokale prijzen gewend he hihi, jammer van die regen maar je weet he na regen komt zonneschijn!
  2. Ed.Wijk:
    29 april 2012
    Ik vind het leuk jou verslag te lezen. Dat van het indische eten ochtens als ontbijt vind ik grappig, had ik niet gedacht Krijgen jullie geen lekkere broodjes etc.
    Jullie wilden een beetje afvallen, met zo een reisprogamma zul je ook wel afvallen, want je bent de hele dag in touw. Laat me verrassen als jullie weer terug komen. Ed
  3. Marc, Marielle en de kids:
    29 april 2012
    Klinkt wel erg goed en mooi allemaal! Geniet er lekker van enne zet er ook eens wat mooie foto`s op ;-)
  4. Sjaak:
    indonesia is zo groot daar heb je 25 jaar voor nodig om alles te zien
  5. Sjaak:
    29 april 2012
    wij zijn blij dat alles goed gaat, wij bellen volgende week nog naar manado ,om te vragen of alles geregeld is heel veel plezier gr uit zevenbergen ans en sjaak