Dag 2 Canada

23 juni 2012 - Vancouver, Canada

Hallo daar,

Hier weer een bericht van ons, we zijn vanmorgen lekker uitgerust ontwaakt en kunnen er weer tegen. Na het eten zijn we richting oom en tante gereden, maar die waren niet thuis jammer genoeg. We waren net aan het overleggen wat we zouden doen toen de deur open ging en tante Jeanne naar buiten kwam.

Oom Leen had tegen Jeanne gezegd kijk daar buiten die man lijkt Hans wel. Jeanne nee joh, maar toen ze goed keek zette ze het op een lopen naar de deur want het was Hans wel.

Wat waren ze blij dat ze ons weer terug zagen, de verrassing was dus goed geslaagd. Ze hadden nooit er op gerekend nog iemand van de familie uit Nederland te zien. Ze konden er gewoon niet over uit dat we nu bij hun op de bank zaten. Het is natuurlijk wel wat als je 82 ben en je wordt zo verrast. In de middag zijn we met oom en tante naar de shopping mall geweest want er moesten nog boodschappen worden gedaan.

Toen we daarna weer thuis kwamen stond neef Robert voor de deur,hij woont naast zijn ouders en let een beetje op hun.Ook hij was heel blij om ons te zien en zou na het eten weer even terug komen.

Hans had Chinees eten gehaald en dat smaakte iedereen goed. Robbert kwam ook nog even bij praten, heel gezellig allemaal. Na de koffie zijn we naar ons hotel gegaan want in het donker in een vreemde stad zoeken is geen goede zet. We moesten wel beloven dat we de volgende dag terug zouden komen bij oom en tante.

Gelukkig vonden we ons hotel weer zo terug en konden we weer aan een goed nachtrust  beginnen.

Groetjes Hans en Elly