Dag 28 Australia Dag 1 Canada

21 juni 2012 - Vancouver, Canada

Hallo lezers,

Wij zijn vanmorgen heel vroeg opgestaan want we krijgen er weer vlieguren bij. Het viel niet mee om half zes liep de wekker voor ons af. En dat in je vakantie, is wel even doorbijten. We zaten om zeven uur in de auto op weg naar het vliegveld. Na het inchecken met Elly en Keith nog aan een laatste bakje koffie, en om half elf hebben we afscheid van hun genomen. We hebben een leuke tijd met de familie gehad en gaan nu onze eigen weg weer volgen.

Om kwart voor elf konden we naar het vliegtuig en om half twaalf begon de vlucht naar New Zealand. De vlucht duurde vier en een half uur, en aansluitend de vlucht naar Canada die dertien en een half uur zou duren. We kwamen hier wel op dezelfde dag om 14 .00 uur aan, dat is weer een vakantie dag in lopen. Dus we hebben voorlopig onze vlieguren wel gehad.

Nadat we de koffers hadden opgehaald was het de beurt voor de huurauto, gelukkig was dat tegenover de luchthaven op loop afstand. De auto die we kregen is een Ford Edge nooit van gehoord, maar een mooie en ruime auto met hoge instap voor de oudjes en nog maar 1695 kilometer op de telller.

Daarna zijn we richting Vancouver gereden om een hotel te zoeken, maar als je je wegenkaart van Canada thuis laat liggen is het een beetje moeilijk om je hotel te vinden. Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. En Hans heeft gelijk weer even met een automaat kunnen oefenen.

Na het eten in het hotel zijn we na de douche beurt weer lekker in ons andere mandje gedoken.

Groetjes Hans en elly

1. Jacqueline:
    21 juni 2012
    Hallo lieverds volg jullie all the way Love and miss youxxxxxxxx