Dag 6 Australië

29 mei 2012 - Adelaide, Australië

Hallo daar,

Hier zijn we weer, we hebben niet zoveel te melden.

We zijn vanmiddag naar de shopping mall geweesst om een contactlens voor Hans te kopen, maar dat gaat hier niet lukken ze adviseren om hem uit Holland op te laten sturen. Dan weet je zeker dat je dezelfde lens hebt.

Nu moet hij alles op de tast doen, gelukkig heeft hij wel zijn bril bij zich dus kan hij wel wat zien. Alleen lezen is een probleem, maar ik kan altijd nog voorlezen als dat nodig is. Wie laat ook z'n lens in het afvoerputje vallen? Hans natuurlijk kunnen we hem mee plagen, dat doet hij ook altijd bij anderen.

We zijn ook bij het reisburo geweest om 5 dagen Sydney te boeken, volgende week dinsdag gaan we daar naar toe. Ook weer spannend, nu doen we hier in de buurt leuke uitstapjes.

Dat was het een beetje voor vandaag, we zijn hier wel erg lui, dat komt natuurlijk omdat we in Indonesia te veel hebben gedaan.

Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes Hans en Elly

1. Joey:
    30 mei 2012
    Jammer dat z'n lens niet lukt in australie. Zal ik hem dan even komen brengen?haha
    Genietse in australie van de mooie omgeving en de familie! Veel plezier gewenst allebij.

Groetjes Joey
  2. Marc, Marielle en de kids:
    31 mei 2012
    Nou na al die spannende verhalen uit Indonesië, is dit wel een beetje taai leesvoer hoor hihi. Wel leuk dat je nu ook oude bekende ziet. Lijkt me heel apart na zoveel jaar. Wederom geniet er lekker van......
  3. Ed.Wijk:
    31 mei 2012
    Hallo beiden, een beetje bijkomen naar alle inspanning kan toch geen kwaad, geniet er lekker van. Jullie zijn tenslotte op vakantie.
    Elly ik moest je de groeten doen van Gerda Hoever, ze heeft je kaart ontvangen en vroeg hoe het met jullie ging. Vandaag waren we met de vrouwenbond op reis, eerst naar Den Haag daar de troonzaal gezien en een uitleg gekregen van de gebouwen rond het Binnenhof. Er was veel drukte op het Binnenhof, want een Generaal ging weg en een ander werd in zijn paats benoemd. Veel Militair, Politie en een Muziek kapel. Later zijn we naar Leiden gegaan om daar met een bood door Leiden te varen, jammer het ging niet door de bood was een Sloep en het begon te regenen. Dat kun je niet maken met bejaarde mensen, toen zijn we maar in de stad gaan winkelen, dat is ook wel lekker.
    Als afsluiting zijn we in Hoek van Holland uit eten gegaan, wat heel erg lekker was. Dus het was een hele leuke dag geweest.
    Nou alvast veel plezier in Sydnye.