Dag 5 Australië

28 mei 2012 - Adelaide, Australië

Hallo allen,

We zijn er weer, we zijn erg laat uit bed om half 12 niet normaal. Maar ik denk dat we dat nodig hebben anders slaap je niet zolang

We gaan een route langs Adelaide rijden, alle kanten van Adelaide heeft een andere natuur en andere gebouwen. Erg leuk de oude architectuur daar zijn wij erg in geinteresseerd, dus hebben we ook weer genoeg te zien.

We zijn langs de kust gereden, het strand is hier ook verschillend, duinen met rood zand en later vloeit dat over in duinen zoals je ze bij ons ziet met wit zand. Jammer dat het hier winter is het is winderig en een beetje motregen.Toen het droog werd zijn we de pier opgegaan (niet zoals in Scheveningen) om lekker uit te waaien.

Toen was het weer tijd om koffie te drinken met wat lekkers er bij in een strandpaviljoen en van de zee te genieten. Het is hier weer zo snel aat en donker dus gingen we weer huiswaarts. Elly begon aan de maaltijd en ik aan mijn verslag aan jullie.

Als we Elly en Keith met elkaar zien om gaan lijkt het af en toe wel alsof we naar ons zelf kijken, we hebben dezelfde trekken. Nu gaan we aan de koffie beginnen en straks naar bed. Ik ben weer bij met mijn verslag en ga nu stoppen.

Jullie horen morgen weer van ons.

Groetjes Hans en Elly

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hans en hetty:
    28 mei 2012
    hey ouwe kijk je weluit met oversteken daar want de auto s komen daar van de andere kant daar he maar we zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben want het is wel een avontuur

mocht je nieuwsgierig zijn dan volgen nu de bowling uitslagen

1 mellaard parket 14pnt

2 nieuwburg 12pnt