Dag 3 Australië

28 mei 2012 - Adelaide, Australië

Hallo daar,

We hebben weer en heerlijke nachtrust gehad en zijn nu weer redelijk fit, vandaag is het plan om naar neef Hans en zijn vrouw Nelly te gaan, die wonen hier niet zover vandaan op het platteland zeggen ze bij ons, maar hier heb je bergen. Dus ze wonen helemaal vrij en hebben vee en verbouwen groente en bloemen.

Voordat we er waren hebben we in een lokaal restaurant koffie gedronken, daarna verder gereden, het is ongeveer een half uur rijden maar wij hebben de touristische route genomen. Schitterende omgeving eerst vlak aan de zeekant daarna gaat het over in bergen.

Na een landweggetje kwamen we bij de familie aan, we werden verwelkomt door de hond die niet meer bij ons was weg te krijgen. Het was een fijn weerzien. Alleen Nelly hadden we nog nooit ontmoet (zij is neef H 2e vrouw), leuk als je je neef in geen 28 jaar heb gezien.

Het huis dat ze hebben zie je veel in cowboyfilms, het lijkt me heerlijk om hier te leven het is zo rustig en je voelt hier helemaal geen stress, je leeft hier met de natuur heel relaxed.

We hebben er een heerlijke dag doorgebracht, neef Hans kan heerlijk koken, zijn vrouw Nelly is heel creatief en maakt glas in lood en tiffany lampen spiegels en wat je maar besteld. Ze heeft ook een speciale bloementuin die ze gebruikt voor bloemstukken die ze maakt voor de verkoop, ze geeft ook workshops voor tiffany en bloemschikken. Jammer dat ik hier niet woon ik had wel wat willen leren van haar, ik ben ook creatief dus dat had leuk geweest .

Het was tijd om naar huis te gaan maar de heren besloten om nog een biertje te nemen, ze hadden zoveel herinneringen op te halen, Hans scheelt maar een paar jaar met neef Hans en nicht Elly .

Aan het eind van de avond hebben we weer afscheid genomen met de boodschap dat we voor een paar dagen terug komen om bij hun te logeren.

Het is weer een fijne dag geweest, en morgen gaan we weer verder kijken wat het ons brengt.

Tot morgen!

Groeten Hans en Elly