Dag 27 Australia

19 juni 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Hallo reisblog lezers,

We hebben vandaag de kleding gewassen en de meeste spullen alweer ingepakt. Kunnen we morgen weer met volle moed aan de nieuwe reis beginnen.

Vanmiddag naar de shopping mall geweest waar we een voetreflexmassage hebben ondergaan. Hans had ook besloten om het ook te doen, dus zaten we gezellig naast elkaar gekke bekken te trekken. Wat kunnen die chinezen je pijnigen, maar ze weten wel heel veel van het menselijk lichaam. Kunnen je precies vertellen waar je last van hebt, en de boel weer activeren. Het is een pijnlijke geschiedenis maar later voel je je er goed bij.

Na de marteling zijn we met Keith en Elly op een terrasje aan de koffie begonnen, maar we moesten snel naar huis, want de kinderen en kleinkinderen waren daar om afscheid van ons te nemen.

Dus togen we na de koffie naar huis waar we dus tekenigen en een optreden van de kleinkinderen kregen. Na een gezellig samen zijn gingen de kinderen huiswaarts.

Wij gingen voor onze laatste maaltijd naar een restaurant, waar we de jongens uit Nederland weer tegen kwamen. Die zijn hier voorlopig nog niet uitgewerkt vertelde ze ons. Hard werken en zeven dagen per week. Maar dat zal ook wel niet slecht betaald worden. Na de lekkere maaltijd zijn we weer huiswaarts gekeerd, om hier de laatste uurtjes door te brengen.

Morgen gaan we om 7 uur hier weg en hebben een vliegdag. We vliegen om 11.25 uur en komen in Canadese tijd op 14.15 uur dezelfde dag daar aan. Dus winnen we weer in tijd.

We gaan zo naar bed want dat vliegen neemt toch wel veel energie, dus moeten we proberen weer fit op te staan.

Dit was het laatste bericht van Australische bodem, en hopen weer op Canadese bodem verder te schrijven.

Groetjes Hans en Elly

1. Wim:
    20 juni 2012
    We houden de blog nog steeds bij hoor, erg leuk om jullie zo te volgen.
    Hier gaat ook alles z'n gangetje. Met revalideren maken we vooruitgang . wel kleine stapjes maar ik maak ze weer. Over een week of 3 zal ik een speciaal prgramma gaan draaien in revalidatiecentrum rijndam te rotterdam.
    De groeten in canada en geniet er heerlijk van.

Gr, WCJA
  2. Marc, Marielle en de kids:
    20 juni 2012
    Hoi Hans en Elly, hartstikke bedankt voor jullie kaartje en gaat het een beetje goed?
    Jammer dat jullie er geen van een panda hebben gevonden maar deze is ook heel leuk.ik vind het jammer dat we jullie niet kunnen zien als jullie terug komen maar na de vakantie Zoé ik jullie weer.

Groetjes, Daphne