Dag 26 Australia

19 juni 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Hallo allemaal,

Vanmorgen werden we pas om 11 uur wakker, we verslapen heel onze vakantie hier. Na de brunch zijn we in de auto gestapt om een rondje te gaan rijden. Het regende vandaag ook weer aardig. We zijn richting het noorden gereden richting de zon, waar het dus niet meer regende en de zon een poging deed om door te breken.

We kwamen nu uit de wijngaarden terecht in de graanbouw, het is nu een beetje een kale boel maar in de zomer zal het wel een prachtige rit  zijn. Na ander half uur kwamen we in Clare aan, waar we weer een koffie gelegenheid vonden met lekkere koffie en gebak. Ook weer met een mooi uitzicht over de vallei, ik moet hier wel steeds klimmen want het loopt hier natuurlijk erg schuin.

Na de koffie gingen we weer naar de auto, omdat het zo schuin liep had ik een zetje nodig om in de auto te komen. Hans nam de rollator van mij over vergat hem op de rem te zetten en wilde mij een zetje geven. Maar toen ging de rollator er van door en moest hij daar weer achter aan. Gelukkig haalde hij hem in voordat er wat mee kon gebeuren, het was allemaal wel grappig gezicht.

Na een mooie terug rit kwamen we weer in Elizabeth Downs aan, waar Elly weer het eten ging voorbereiden. Na de heerlijke maaltijd hebben we weer zitten praten. En we hebben de was maar weer in de machine gestopt zodat we een woensdag met schone kleren vertrekken.

Morgen houden we een rustige dag want woensdag is het een drukke vliegdag voor ons.

Groetjes Hans en Elly