Dag 25 Australia

18 juni 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Hallo allen,

We zijn vandaag weer een beetje aan de luie kant, laat opgestaan en alles op ons gemak gedaan. Vandaag zijn we naar vrienden op de koffie geweest, zo leer je wel een heleboel mensen kennen. Jammer dat het vandaag weer regent.

Na een mooie rit door de wijngaarden kwamen we in Angeston aan. De vrienden Bob en Barbera wonen in een schitterend huis boven op een heuvel(berg). Het was jammer dat het nog steeds regende dus moesten we binnen van het schitterende uitzicht genieten. Bob heeft het huis met wat hulp bijna helemaal zelf gebouwd, echt een plaatje om te zien. Aan alles is gedacht, voor het huis een terras achter het huis een terras. Lager gelegen was het zwembad met een mooi terras, je kon ook binnen zitten en er zelfs slapen. Zomers is het hier nog mooier als alles in bloei staat.

Na de koffie hebben we afscheid genomen en zijn we terug gereden via de Barossovallei naar neef Hans en Nelly, we hadden de familie uitgenodigd om met zijn allen te gaan eten. Bij Hans en Nelly was het druk er waren vrienden op bezoek, en die zaten gezellig buiten rond de potkachel die Hans roodgloeiend houdt. Het was een gezellige boel, met z'n allen. Na een poosje gingen de vrienden weer verder en konden wij naar het restaurant in Lyndoch gaan dineren.

Het diner smaakte iedereen goed en we hebben gezellig na zitten tafelen. Na het dessert zijn we weer naar Hans zijn huis gereden ze waren nl. met ons meegereden. Daar zijn we weer met zijn allen rond de potkachel gekropen, je moet alleen af en toe keren anders heb je koude billen. Om half elf hebben we afscheid van Hans en Nelly genomen met de boodschap dat we weer terug komen, en zijn huiswaarts gekeerd.

Daar hebben we nog wat gedronken en daarna naar ons mandje.

Groetjes Hans en Elly