Dag 24 Australia

17 juni 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Hallo,

We hebben vandaag niet zoveel te vertellen, zijn lekker lui geweest. In de middag moest de familie boodschappen doen en zijn we mee gegaan naar de shopping mall.

Ik heb daaar een voetreflexmassage laten doen, door een chinees. Eerst werden mijn voeten in een bak warm water gewassen, daarna afgedroogd en een voet in een handdoek gewikkeld. Daarna begon de voet reflex massage, ik kan je wel zeggen dat het niet geheel pijnloos is verlopen. Er werd gevraagd of ik slecht sliep, of ik lage rugpijn had, of ik last van mijn oog had, dat alles klopte allemaal. Heel bijzonder dat ze dat met massage uit je voeten kunnen aflezen. Mijn linkerbeen waar ik aan geopereerd ben werd langdurig gemasseerd. Maar na verloop van tijd werd het allemaal minder en werd mijn voet afgeveegd en in de handdoek gewikkeld.

Toen was het de beurt voor mijn andere voet, ook daar zaten een paar goede blokkade's, en werden met een stevige massage weggewerkt. Ik kan je wel vertellen dat je het niet voor je plezier laat doen, maar ik wilde weleens ervaren wat de uitwerking er van was. Het geheel duurde een uur ongeveer.

Na de massage zijn we op zoek gegaan naar de familie, die zaten op een terras gezellig aan de koffie waar we ook bij aanschoven. Na de koffie weer naar huis, om de boodschappen op te ruimen en later van een heerlijke maaltijd te genieten.

We genieten hier nog steeds, alleen zijn wij meer reizigers als de familie, die vinden het na een paar uur al genoeg. Maar onze tijd hier gaat al aardig op schieten en kunnen we weer samen onze dingen plannen.

Dat was het weer voor vandaag.

Groetjes Hans en Elly