Dag 23 Australia

17 juni 2012 - Yankalilla, Australië

Hallo daar,

Vanmorgen een beetje uitgeslapen, het was niet zo druk in het motel dus moesten we niet om tien uur uit de kamer zijn. Het restaurant van gisteren weer opgezocht voor het ontbijt. Dat smaakte weer goed op de nuchtere maag. En de koffie was er ook heerlijk vanilla laita met een beetje kruidnagel er doorheen.

Daarna zijn we langs de kust gereden met een mooi uitzicht op zee. Toen kwamen we bij een baai aan met een grote heuvel die Hans en Keith hebben beklommen. Het uitzicht was schitterend de zee de golven en een paar kleine eilandjes er in. Daar hebben we een uurtje van het uitzicht genoten.

Daarna zijn we weer verder gereden door de heuvels en valleien en kwamen toen uit in Hahndorf. Waar we zijn gestopt voor de lunch in een Duitse Bakery en restaurant. In het restaurant werd je bijna bedolven onder de klokken, mokken, borden en meer antieke spullen, wat het geheel een gezellige sfeer gaf. Het hele dorp heeft Duitse inwoners, dat is ook te zien aan de huizen.

Na de late lunch zijn we weer huiswaarts gekeerd waar we om half vijf aan kwamen. Elly haalde de post uit de bus, en er was post voor Hans, hij helemaal blij zijn lens was eindelijk en op tijd aangekomen. Zo hoefd hij niet alles meer op de tast te doen

Na het avond eten zijn we lekker op de bank naar de tv gaan kijken en om elf uur ons vertrouwde bed ingedoken.

Groetjes Hans en Elly