Dag 23 Canada

13 juli 2012 - Sorel, Canada

Hallo lezers,

We zijn vanmorgen eerst nog even wat vergeten was gaan wassen in de coin laundry. Na een uurtje was de was klaar en konden we weer verder met onze reis. We hebben van Kingston langs de rivier gereden, allemaal leuke kleine dorpjes en mooie huizen aan de rivier.

Onderweg tussen de middag lekker gegeten en op een bankje bij de rivier gezeten. Heerlijk rustgevend is dat, het kabbelende water de vogels en de zon. Wat wil een mens nog meer? Zo kan je wel een dag doorbrengen, maar dan komen we nooit in Halifax aan. En een woensdag moeten we toch echt vliegen.

Na een poosje genieten zijn we toch wel verder gereden, en als je zo rijdt heb je gauw weer wat kilometers weg. We kwamen in de buurt van Montréal aan en je merkte dat de mensen daar weer gedreven autorijden. Je ziet de stress aan de manier van rijden en wij waren het relaxe rijden gewend. Maar je moet mee met de meute, dus we volgden gedwee.

inmiddels was het weer tijd om een motel te zoeken, maar als je er een zoekt vind je ze niet. Maar na een poosje hadden we er toch weer een gevonden. Mooi motel een soort blokhut van binnen en langs de rivier heerlijk rustig en een van de goedkoopste warempel. We zijn nu in Sorel, dat is de vierde oudste stad van Canada.

Dus nu zitten we weer relaxed op onze kamer en plannen wat we morgen gaan doen.

Groeten Hans en Elly