Dag 22 Australia

15 juni 2012 - Victor Harbor, Australië

Hallo daar,

Hier weer een bericht van ons, vanmorgen op tijd opgestaan om richting Victor Harbor te rijden. Het was een mooie rit door de heuvels. Onderweg nog veel wilde kangeroe's gezien, en er bijna een tegen de auto gehad. We reden via Adelaide naar een klein plaatsje Yankalilla. Met een schitterend uitzicht over de heuvels en de zee. Richting Normanville waar we de lunch hebben we gebruikt.

Daarna zijn we verder gereden richting Cape Jervis. Een vriend van Keith en Elly woont daar in een camper bij het vakantiehuis van zijn baas dat hij moet opknappen. Dat doet hij al zo'n 8 jaar, het is een pracht omgeving en een mooi huis. Dat zijn baas maar twee maal per jaar bewoont. Ook daar lopen de konijnen en kangeroe's rond door de vallei. Na het huis te hebben bezichtigd hebben we afscheid van vriend Allan genomen en zijn naar Victor Harbor gereden.

Na aankomst in het motel hebben we de bagage gedropt en zijn naar een restaurant gereden. Ja je leest het goed gereden, de afstanden zijn hier zo groot dat je niet zo snel gaat lopen.

In het restaurant kregen we een heerlijke maaltijd geserveerd, die weer mega groot was. Ik denk dat de mensen hier vreselijk veel eten, het zijn echt megaportie's. We hebben geen van vieren ons bord leeg gegeten. Dus een dessert kon er bij ons niet meer bij.

Na het restaurant naar het motel en op tijd naar bed, kijken wat de volgende dag ons brengt.

Groeten Hans en Elly