Dag 21 Indonesia

25 mei 2012 - Wattangsawito, Indonesië

Hallo hier zijn we weer.

Vanmorgen om 5 uur vertrokken, heerlijk geslapen, maar dat gepoedeld met een bak water is geen succes, maar we wilden avontuur nou dan krijg je het ook.

We reden weer verder langs de kust hele mooie omgeving, de weg werd ook beter, maar zeg dat niet te hard want dan komt er weer een crossbaan.

In de middag heerlijk lokaal gegeten, we waren weer een bezienswaardigheid want we moesten weer op de foto met de lokale bevolking.

Want een blanke zien ze niet zoveel, dus kan je thuis showen met de blanke mensen , daarna weer verder gereden.

Veel haarspeldbochten gehad, weg onderbrekingen, maar dat mag de pret niet drukken, het laatste stuk was erg saai de chauffeur bleef achter een vrachtauto rijden, wat erg langzaam ging en als je dan al zolang onderweg ben wil je wel naar een hotel en een keertje onder de douche en lekker slapen.

Nu zitten we inmiddels in het hotel met douche en toilet, te wachten op ons eten dat wordt geserveerd in de kamer. Daarna gaan we douchen en lekker slapen dat hebben we wel verdiend na zo'n lange rit.

We hadden onderweg ook weer problemen met benzine tanken, het werden weer flessen benzine.

Nou dat was het voor vandaag, jullie horen ons morgen weer.

Groetjes Hans en Elly

1. Ed.Wijk:
    21 mei 2012
    hallo ik was blij weer wat van jullie te horen, dacht dat er iets gebeurt was. Ik lees met bewondering dat jullie zo veel geduld hebben. Is het wel de moeite waard om al dat gehobbel mee te maken?
    Ben zaterdag met de bus naar de Floriade geweest, was leuk om te zien. Het terrein is zo groot, heb veel gezien, maar had geen voeten meer over. Nou ja over 10 jaar ben ik te oud om er nog eens heen te gaan. We hadden wel heel mooi weer. Gr.v.Ed.
  2. Marc, Marielle en de kids:
    22 mei 2012
    Hè hè eindelijk weer een berichtje, dacht dat jullie waren verdwaald in de Indonesische jungle ofdat een of andere indonees jullie gehouden had als souvenir. Nou jullie maken wel wat mee zeg, daar kan je straks wel een boek over schrijven. Nog steeds erg leuk om te lezen, geniet er maar lekker van dit doen jullie vast niet zomaar nog een keer. Ik heb je mailtje ontvangen alleen vraag ik me af of je die van mij hebt ontvangen. Er staan nml wat vragen in. Kijk maar even anders hoor ik het wel. Verder alles goed hier, jullie huis staat er nog en we raken al aardig gewend aan de rust. Veel plezier nog en de groetjes van ons viertjes......