Dag 21 Canada

11 juli 2012 - Kingston, Canada

Hallo lezers,

Hier zijn we weer, gaan al die verhalen van ons jullie nog niet vervelen? Hoe gaat het bij jullie eigenlijk, jullie horen wel van ons maar wij horen niet veel van jullie. Hebben jullie geen verhalen, of maken jullie niets mee?

Maar zonder gekheid ik ga nu weer verder met de verhalen. Vanmorgen zijn we uit Mississauga vertrokken en bij Mac Donald een ontbijt genomen. Het is niet onze favoriete zaak maar ze hebben wel gratis wifi en omdat in het motel de wifi niet werkte moesten we wel naar Mac Donald. Want we kunnen jullie toch niet zonder een verhaal de dag door laten brengen.

Nadat we het ontbijt hadden verorbert en van de wifi gebruikt gemaakt hadden zijn we weer met vrolijke moed verder getrokken. We moesten richting Toronto, dat is een verschrikkelijke grote stad. We zijn al meer in Toronto geweest dus wilden we Toronto links laten liggen. Maar er waren weg opbrekingen die roet in het eten stuurden. En zo moesten we gedwongen toch door de stad rijden en niet via onze binnenwegen. Dat gaf wat irritatie bij ons beiden, maar na een keer de weg te hebben gevraagd bleken we toch op de goede weg te zitten. Dat is het makkelijke in Canada en Amerika  als je weet of je naar het noorden of westen moet volg dan je kompas maar en kijk naar de borden want die geven ook noord en west enz. aan. En in de auto zit een kompas dus weet je bijna zeker of je goed gaat.

Dus waren we gelukkig met wat kleine omwegen toch de goede richting uit gegaan. We hebben de Waterfront route gereden die ons dus langs het water stuurde. Met alweer mooie huizen met aanleg steigers en natuurlijk mooie jachten. Maar als je die weg volgt en je wilt een slaapplaats moet je toch weer een andere weg gaan volgen. Dus kwamen we toch weer op de highway terecht, waar we gelukkig een motel tegen kwamen.

Dus jullie zien dat we vandaag een reisdag hebben gehad en wel veel hebben gezien. Maar dat we geen spannende dingen hebben mee gemaakt. Morgen is het weer wasdag want de slips raken op en ze moeten ons niet gaan ruiken.

Morgen horen jullie meer.

Groeten Hans en Elly

1. Leen:
    11 juli 2012
    wij zijn blij dat alles goed gaat. hebben jullie het ook zo warm?
    laat mij weten of het door kom