Dag 20 Australia

12 juni 2012 - Elizabeth Downs, Australië

Hallo daar,

Vandaag worden we weer opgehaald door Elly en Keith, dus moeten we niet te laat opstaan. We hebben gewacht tot Elly en Keith er waren en zijn toen gaan lunchen in Nuriootpa een klein plaatsje in de omgeving.

De eetgelegenheid is zeer bekend over de wereld want de eigenaresse is Maggie Beer, een vrouw die vele kookboeken heeft geschreven. Ze heeft kookprogramma's op tv en zelfs Oprah Winfield was te gast bij haar. Het was de moeite waard om daar te eten, erg speciaal en leuk geserveerd, een vriendin van Nelly werkt daar dus kregen we korting.

Het geheel ligt op een mooie lokatie met een meer rond om, waar je dus ook een wandeling kon maken. Alleen was de grevel een beetje grof en dat is niet zo fijn rijden met de rolstoel. Gelukkig hoefde Hans niet alleen te trekken (vooruit rijden was onmogelijk) Neef Hans deed ook zijn best. Verder hadden ze er ook nog vogels, pauwen, ganzen, eenden en een paar vogels die we niet kenden.

Toen we alles hadden we bekeken zijn we weer naar het huis van Hans en Nelly gereden, waar de buiten kachel werd aangemaakt. En we onder het genot van wat bier en water de middag doorbrachten. Om 17.00 uur vond Keith het tijd om op te stappen dus moesten we weer verhuizen naar Elizabeth Downs. Na uit te zijn gezwaaid door de familie keerden we weer huiswaarts.

In Elizabeth Downs zijn we na de warme maaltijd naar bed gegaan.

Groetjes Hans en Elly