Dag 17 Australia Adelaide Sydney

12 juni 2012 - Sydney, Australië

Hallo,

Vandaag is het onze laatste dag in Sydney.

We zijn vroeg opgestaan want we houden er niet van om ons te haasten. Naar beneden voor het ontbijt, en na het ontbijt uitgecheckt en een taxi besteld voor 13.00 uur. Dus hebben we nog tijd om een rondje te doen in de shopping mall. Er is op zaterdag altijd in de kelder een soort markt, net zoiets als in Beverwijk. Je kijkt er je ogen uit wat voor rommel ze daar al niet verkopen, ze hebben pluche beestjes, kleding, tassen, je kan je laten masseren teveel om op te noemen.

Na de markt zijn we naar de mall gegaan waar we op een terras onder het genot van koffie naar mensen hebben gekeken.

Om 12.30 uur terug naar het hotel, waar al gauw de taxi voor kwam rijden die ons naar het vliegveld bracht. We waren net uit gestapt of er kwam al een jonge vrouw aangelopen om ons te helpen. We zeiden oke tot voorbij de deur en dan kunnen we het zelf wel. Maar daar wilde ze niets van weten en werden we begeleid tot aan de incheckbalie. We waren veel te vroeg, maar zij kreeg het voor elkaar dat we al konden inchecken. Na afscheid te hebben genomen van haar zijn we door de douane gegaan.

Daar hebben we winkels bekeken en wat gegeten, en was het alweer tijd om door te gaan naar de gate. Er zaten al heel wat mensen te wachten en wij schoven ook maar bij. Op een gegeven moment mocht iedereen naar het vliegtuig, alleen waren ze mij vergeten en konden we na vragen toch nog als eerst in stappen. We hadden  een gezellige jonge kerel naast ons zitten, en zo duurde de reis niet lang, we waren weer in Adelaide voor we er erg in hadden.

De familie stond ons al op te wachten om ons mee naar huis te nemen, na alle belevenissen te hebben verteld was het eten klaar en toen hebben we ons buikje weer rond gegeten. Het is toch wel vreemd als je nooit meer hoeft te koken. Ik hoop dat ik het niet verleerd ben als ik thuis ben. Na het eten hebben we ons mandje weer opgezocht om aan een welverdiende nachtrust te beginnen.

Groeten en tot schrijfs Hans en Elly