Dag 19 Canada

8 juli 2012 - Fort Erie, Canada

Hallo lezers,

Hoe gaat het met jullie daar? Met ons gaat het wel goed hoor!! Alleen vanachter was ik erg pissig. Lag ik een keer lekker te slapen werd ik om 2 uur wakker gemaakt door een stel idioten die het boek alleen op de wereld hadden gelezen. Een stel jonge knullen kwamen na een avond stappen naar hun motel en moesten naar binnen maar eentje lag er te slapen en werd niet wakker. Dus op de deur bonken hard roepen, het duurde al zo'n 10 minuten, ik word niet gauw boos zoals jullie weten, maar nu was ik om te spetteren. Niemand van de buren reageerden, dus ik mijn bed uit, Hans slaperig wat ga je doen? Ik de deur open gemaakt en geroepen koppen dicht idioten. Even later was het gelukkig stil, maar ik was wel een hele poos wakker.

Volgende morgen naast het motel ontbeten, gelukkig gingen de jongens verderop eten, want ik had mijn mond niet kunnen houden. Gelukkig is mijn bui weer gezakt, gelukkig ben ik nooit humeurig dus het mag wel een keer.

Na het ontbijt gingen we weer vrolijk onze weg vervolgen, deze keer van Owen Sound naar Norwich. Daar heeft een vriend van ons een meefiets daar een bakkerij heeft. Om een uur of twee kwamen we daaraan en werden hartelijk welkom geheten. Mensen die geëmigreerd zijn vinden het altijd leuk om weer even Nederlands te spreken en zo ook wij we zijn het gelukkig niet verleerd. Na een gezellig praatje en een bakje koffie zijn we weer verder getogen.

Om een uur of vijf kwamen we in het plaatsje Fort Erie aan, waar we weer een motel vonden. Na dat we de een pizza hadden genuttigd zijn we weer in ons mandje gedoken. Een nacht met weinig slaap laat wel zijn sporen achter, dus even slaap in halen.

Zo morgen horen jullie weer van ons.

Groetjes Hans en Elly