Dag 18 Canada

7 juli 2012 - Owen Sound, Canada

Hallo lezers,

We zijn vanmorgen een beetje laat gestart, af en toe mag je wel een beetje lui zijn. We zijn om half elf uit North Bay vertrokken en  zijn richting het zuiden gereden. Eerst een stukje highway maar dat ging al snel vervelen, dus hebben we een binnenweg  opgezocht. Waar alweer mooie meren en bergen te zien waren. Later zijn we afgeslagen richting de kust. Zo noemen ze dat hier maar het is een strand langs een grote baai. Af en toe waanden we ons in Ouddorp in de zomer het was er verschrikkelijk druk. De motels vlogen de pan uit, allerlei soorten. Maar wij zoeken het toch wat rustiger.

Na een poosje op een terrasje te hebben gebivakkeerd zijn de nomaden toch maar weer verder getrokken. Onderweg kom je verschillende verkeersborden tegen, maar vandaag hebben we er een gezien die ons nieuw was een overstekende schildpad. Daar keken we wel van op die hadden we hier dus niet verwacht, zo zie je maar alles kan.

We zijn de kust lijn verder vervolgd tot ons einddoel voor vandaag en dat is Owen Sound. Daar kwamen we om vijf uur aan. En dat was het weer voor vandaag, morgen trekken we weer naar het zuiden toe. Ook weer de nationale route die is leuker dan de highway en dan zie je nog wat. En daar zijn we tenslotte voor gekomen om zoveel mogelijk te zien. En dat is ons tot op heden aardig gelukt dacht ik zo. Dit is het voor vandaag tot morgen.

Groeten Hans en Elly

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade