Dag 14 Indonesia vervolg

10 mei 2012 - Manado, Indonesië

Daar zijn we weer!

Na een rustige nacht, goed geslapen moesten we weer voor 10 uur ontbijten, ik zit nog steeds op de toast, is wel flauwtjes maar ja, het is niet anders.

Nog even het verslag van gisteren geraakt en daar kwam Rinto om met ons te gaan rijden. Hij heeft ons eerst het oude Manado laten zien, met de traditionele markt die is 24 uur per dag open.
We hebben langs de zee gereden want Manado ligt aan het water ,langs de markt en winkelcentra en zijn toen zijn we de berg op gereden, daar was een of ander gebeds centrum met schitterende beeldende mooie tuinen.

Toen zijn we weer verder gereden de berg op Rinto stopte voor ons om foto's te maken van een Jezus beeld van wel 30 meter hoog die Zijn zegen over de stad geeft.

Daarna heeft Rinto om de Green Hill laten zien, dat ligt 800 meter hoog een hele trip met een hele smalle weg. Het duurde wel even voor we boven waren, maar het was wel de moeite waard, hele mooie aangelegd tuin op verschillende niveau's met beelden en planten, en dan het uitzicht over de stad en de zee prachtig en wat een rust daar boven.
Een plek om te blijven, maar Rinto wilde weer verder, onderweg kwamen we nog een ouderwetse boerenkar tegen met grote ossen geweldig om te zien.

Rinto vroeg ons of we nog wat wilden zien, maar de ouwe besjes hadden genoeg gezien
want morgen is er natuurlijk ook weer een dag, en zo zijn we weer in ons hotel beland.

Het is inmiddels 16.30 uur, dus kunnen we ons nog even opfrissen en gaan we zo eten.

En jullie raden het al op tijd naar bed.

Groetjes Hans en Elly