Dag 13 Indonesia

9 mei 2012 - Manado, Indonesië

Goedemorgen lezers,

Het is nu bijna 12 uur en we zitten in de lobby te wachten tot Yono ons op komt halen.
En de wifi werkt hier goed, dus dacht ik ik laat nu wat van me horen want ik weet niet waar we vanavond terecht komen.

We gaan straks naar het vliegveld voor de vlucht naar Sulawesi, ben zeer benieuwd wat voor avontuur we daar weer gaan beleven. Maar dat zal best goed komen, het is een vlucht van drie en een half uur, en we vertrekken hier om half zes.

Het is avond als we in Menado aan komen, ik hoop dat we geen tijd zone passeren want anders liggen de oudjes wel heel laat in bed. Maar dat zal ook geen probleem zijn we zijn wel wat gewend (goede en slechte dingen).

Toch wel heerlijk om eens een dag rustig je ding te doen,want we worden hier wel afgemat.
Maar daar hebben wel wat voor terug gezien.

Zo ik ga nu stoppen misschien horen jullie vandaag nog wat van ons en anders morgen.

Groetjes Hans en Elly

1. Ed.Wijk:
    9 mei 2012
    Eindelijk een dag dat jullie kunnen uitslapen. Een rondreis is meestal vermoeiend, omdat je vroeg op moet staan, tenslotte wil je ook iets van het land zien. Het regent hier ook veel, vannacht heeft het zo hard geregent dat ik er wakker van werd.
    In het zwembad is het stil, of het komt omdat de scholen nog vakantie hebben, of 3 euro betalen vinden sommige te duur.
    0p naar de volgend lokatie, ik lees wel hoe het gegaan is. Gr.v.Ed
  2. Sjaak:
    9 mei 2012
    hans en elly rinto heeft mijn indonesis nummer gebeld toen hij op het vlieg veld was, en kreeg peter oomen aan de lijn,want zijn nummer had ik geleend in ind.peter zit nu in ind. en die zei dat hij de 15 de aan kwam, hij is toen terug gegaan, ik hoop dat je nog een goed hotel krijgt want die heeft hij ook afgezecht , als het hotel waar je zie niks aan is vraag dan naar laraskase of formosa of dalia de eerste is mooi en de 3de ook en als je gaat reizen vraag naar het park waar de kleine apen zijn die zijn zo groot als je hand, heel veel liefs van ons