Dag 12 Australia Sydney

5 juni 2012 - Sydney, Australië

Hallo,

Vandaag hebben we een rustdag want morgen vliegen we naar Sydney. Vanmiddag naar de kapper, ook een beleving voor het eerst dat ik door een jongeman werd geknipt. De haarwasbeurt was wel beter dan dat ik ben gewend bij mijn kapper, heerlijk een stevige hoofdmassage en het knippen föhnen is goed uit gevallen je moet het altijd maar af wachten of het resultaat goed is. Hans vond alleen dat er weinig af geknipt was hij heeft het liever korter, maar het is mijn hoofd en ik ben tevreden.

's Avonds zijn we uit eten geweest want Elly hoeft voor ons niet elke dag in de keuken te staan. We kwamen in een gezellige zaak met een goede maaltijd, alleen zijn de portie's wel erg groot. Een tafel verder zaten 4 Hollandse bouwvakkers te eten, vreemd ben je zover van huis en dan zie je op een trui Van Leeuwen renovatie dus Hans gelijk een praatje met de mannen. De mannen waren loodsen aan het bouwen en wilden Hans wel hebben om te tegelen, maar ja Hansje is in de vut die wil niet meer. Dit leven bevalt hem wel en ik heb er ook geen moeite mee. Na het eten zijn we naar huis gereden want de koffer moet weer gepakt worden voor morgen.

Om 5 .00 uur loopt de wekker af want we vliegen om 9.00 uur en het is een uur rijden naar het vliegveld, dus we gaan nu slapen.

Tot in Sydney!

Groetjes Hans en Elly