Dag 13 Australia Sydney

5 juni 2012 - Sydney, Australië

Goedemorgen,

Het is wel erg vroeg om 5.00 uur je bed uit te komen en dat in je vakantie, maar we hebben een rustige dag achter de rug dus dat moet lukken. Dus de hele familie moest ook vroeg op want die waren de klos om ons naar het vliegveld te brengen. Gelukkig maakten ze daar geen probleem van.

We zaten dus om 6.45 uur in de auto en waren om 7.45 uur op het vliegveld. Dus even inchecken en door de douane, maar dat was deze keer niet zo simpel. Ik moest mijn schoenen uit doen en Hans was de pineut die had bretels aan dus die moesten ook uit. Het is maar goed dat ik zijn gezicht niet gezien heb want die zal wel heel verontwaardigd hebben gekeken. En met die mensen kan je geen grapjes maken want ze zetten je zo in de cel, die hebben geen humor.

Gelukkig mocht hij door dus hij had zich netjes gedragen, dus wij met de familie aan de koffie, om 8.30 uur hebben we afscheid van de familie genomen want we konden weer als eerste het vliegtuig in. Het was een goede vlucht ik heb nog mooie foto's kunnen maken maar het vroeg opstaan speelde ons wel parten en we vielen dus in slaap. We waren nog wel op tijd om foto's van de mooie kust van Sydney te maken. Om 11.30 ur landen we dus op het vliegveld in Sydney, dan op zoek naar de koffers en de rollator en dan in de rij voor een taxi.

Gelukkig waren we gauw aan de beurt en rond 13.00 uur waren we in ons hotel, wat midden in het centrum ligt in Chinatown, dus met allemaal chineese eethuisjes. Na de koffer op de kamer te hebben gebracht zijn we buiten een kijkje gaan nemen, na een blokje te hebben gelopen was het tijd om te drinken, dus zijn we de shoppingmall t.o. het hotel ingegaan waar we ons drankje hebben genuttigd. Daarna wilden we naar het bekende opera gebouw gaan maar dat was niet mogelijk want de regen kwam met bakken uit de hemel. Dus zijn we maar in de mall gebleven en hebben daar ons avondmaal (Chinees natuurlijk) op gepeuzeld. Het was inmiddels al donker geworden dus besloten we om naar ons hotel te gaan. Morgen hebben we weer een drukke dag dan gaan we naar de Blue Mountains en een wildlive park. Ze komen ons om 7.00 uur ophalen dus gaan we weer op tijd naar bed.

Het vervolg horen jullie morgen weer want hier hebben we weer wifi, alleen is het hier nog niet gratis. Ze lopen nog een beetje achter hier.

Groetjes en tot morgen Hans en Elly