Dag 11 Canada

1 juli 2012 - Regina, Canada

Hallo lezers,

Hoe gaat het eigenlijk met jullie, hoe het met ons gaat weten jullie nu wel. Maar wij weten niet zoveel van jullie. Wij zijn na een verdwaalde dag toch nog lekker in slaapgevallen. Gelukkig hebben we geen nachtmerrie's er aan overgehouden.

Vandaag beginnen we onze reis met volle moed, het is de bedoeling om richting Regina te rijden. Voor Regina heb je nog een national park wat we willen bezoeken. Als we het kunnen vinden, we hebben besloten om geen grevelweg meer te rijden.

Het is een rit van ongeveer 450 kilometer, dus daar zijn we wel even zoet mee.. Om 10 uur hebben we in een heel klein gehucht ontbeten, echt heel apart iedereen kent iedereen. Na een goed ontbijt zijn we weer verder getogen. Een mooie rit op een provinciale weg, dat rijdt heel rustig zonder stress. Mooie heuvels en valleien, we hebben alleen vandaag nog geen wilde dieren gezien. Buiten het wilde dier wat achter het stuur zit haha.

Wat is Canada toch verschrikkelijk mooi en groot je kan kilometers ver vooruit zien. Na een paar uur te hebben gereden kwamen we borden tegen van het nationale park, en dat was het er was geen verwijzing naar een afslag. Dus dat park hebben we gemist, jammer maar helaas, kunnen we ook niet verdwalen.

En zo kwamen we om 3 uur in Regina aan, waar we een motel vonden, en de dag verder rustig gaan doorbrengen.

Na al de spanning van gisteren hebben we dat wel nodig.

Groetjes Hans en Elly

1. Sjaak:
    2 juli 2012
    hier gaat het ook wel goed ben blij dat jullie naar je zin hebben
    geniet en komt gezond weer terug
    gr liefs ans en sjaak