Dag 23 Indonesia

22 mei 2012 - Manado, Indonesië

Hallo daar ,

We zijn er weer, de hele nacht door gereden, omdat we de boel niet meer vertrouwden en op tijd terug moeten zijn, als het verkeerd gaat hebben we een probleem. Calvin en Jolly deden in het begin netjes wat hun was opgedragen, maar toen wij even in slaap sukkelden en wakker werden zaten we weer op de weg in de dorpjes. En dat schiet niet op. Hans weer uit z'n stekker gegaan en vertelden dat ze op de borden moeten letten, als je na 1000 km borden Manado tegen komt moet je die volgen, Yes sir oké, en wanneer we een bord zagen reden ze gewoon door, dus Hans ineens stop, go back you see the plate, ja die zagen ze nu wel, zo en nu de borden volgen, no sir we don't trust the plates. We zijn dus de hele nacht wakker gebleven en hebben ze onze weg laten rijden.

Om 7.00 uur kwamen we aan in Ketonbar we dronken daar koffie, alles plakte daar tafels en stoelen. De kinderen van de eigenaar waren aan het spelen met een krab aan een touw, we dachten dat het er een van plastic was, bleek hij te leven even later kwamen ze met een baby aapje aan, dat kan hier allemaal. De koffie was op dus we gingen weer verder maar dat viel niet mee met al dat geplak, maar we schoten toch ineens los gelukkig, maar daar moet je maar niet aan denken.

En je raad het nooit we zitten weer te hobbelen, en zijn benieuwd wanneer we in Manado aan komen, eerst was het zaterdag avond, dan om twee uur s'nachts, maar we geloven ze niet meer, dus we zien het wel.

Jullie horen nog van ons.

Groeten Hans en Elly