Dag 16 Canada

5 juli 2012 - New Liskeard, Canada

Hallo lezers,

Hier weer een bericht van de nomaden. We zijn vannmorgen weer op tijd vertrokken om de terugreis te verkorten, het einde is nabij. Jammer genoeg!!! Maar we mogen niet klagen we hebben een fantastische tijd gehad en nog steeds. We genieten elke dag.

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken, we wilden net weg rijden toen de receptioniste naar ons toe kwam rennen. Gaan jullie de highway 11 volgen?Ja dat zijn we van plan, ik heb een tip voor jullie als je die en die weg neemt hebben jullie een mooie rit. Leuk dat ze je dat even komen vertellen.

Dus vol goede moed aan de reis begonnen mooie bergen, dalen, prairie's en meren. Op een gegeven moment kwamen we bij Iroquois Falls aan. We dachten dat daar wel watervallen zouden zijn, maar geen waterval te bekennen. Jammer maar helaas.

Toen zijn we maar weer verder gereden naar Kirkland Lake, daar verwacht je natuurlijk een meer, en dat was er. Maar wij zijn naar de goudmijnen geweest in Kirkland Lake, maar ook daar hadden we geen geluk er werden geen rondleidingen meer gedaan..

Toen kwamen we langs een Mac Donalds, daar hebben we maar koffie genomen. Het is daar een samenscholing van bejaarden die daar gezellig een bakje gaan drinken. Zo hebben ze gelijk een praatje met de dorpsgenoten en ze zien nog eens wat. Na een lekkere milkshake zijn we weer verder gereden.

Toen kwamen we bij ons eindpunt voor vandaag New Liskeard, daar hebben we weer een lekker bed gevonden. En zo gaan we morgen aan de mooie rit beginnen die we van de receptioniste hebben gekregen.

Welterusten voor straks.

Groeten Hans en Elly

1. Wim:
    6 juli 2012
    Hoi luitjes,
    We volgen steeds jullie berichten, erg leuk zo te lezen. Moet wel een hele aparte ervaring zijn zo lang en zo ver weg, trouwens nog gefeliciteerd met Angela .
    Angela zelf ook gefeliciteerd natuurlijk.
    Groeten uit Dirksland