Dag 19 Australia

12 juni 2012 - Lyndoch, Australië

Hallo daar,

Het is wel vreemd als je weer in een ander huis moet slapen, vannacht moest Hans naar kamer 100 kon hij de deur van de kamer niet meer vinden. Hij was echt de weg kwijt. Gelukkig was ik er nog anders weet ik niet wat er gebeurd zou zijn.

We werden laat wakker het huis staan boven op een heuvel en de buren wonen heel ver weg. Dus het is er heel rustig, je hoort echt niets heerlijk relaxed. De familie is altijd vroeg uit de veren om de dingen in en om het huis te doen.

Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt om een mooie toer door de heuvels te maken. Schitterende landweggetjes met gravel, er moesten hekken open gemaakt worden om verder te kunnen rijden kwamen we bij Steingartenroad met een heel mooi uitzicht over de heuvels (bergen).

Daarna zijn we weer verder gereden naar Wisperig Wall, ide Barrosa resrvoir is in 1899 tot 1903 gebouwd wat een hele constructie was voor die tijd. De dam is ook bekend om zijn akoustiek, de breedte is 100 m en als je ieder aan en kant van de dam gaat staan dan kan je elkaar letterlijk verstaan echt ongeloofelijk

Toen zijn we door de Barrosa vallei naar een plaats gereden naar Menckles hill, waar er mooie beelden staan met een uitzicht over de vallei. En gelukkig werkte het weer mee, het was vandaag een vrije dag voor de Australiers en het was overal druk.

Na de tour hebben we nog ergens wat gebruikt en zijn toen naar huis gegaan. Waar we lekker buiten een uitzicht over de heuvels hadden. Toen het te koud werd zijn we naar binnen gegaan waar de kachel al lekker brande. Hans begon aan de maaltijden wij zaten lekker te praten toen er een vriend langs kwam. Iedereen wil kennis maken met uncle Hans en auntie Elly. Grappig is dat. Het eten was inmiddels klaar en de vriend besloot om naar huis te gaan, hij wilde niet mee eten. Zo zaten we om 22.30 uur aan de warme maaltijd. Hans had weer iets lekkers berreid, jammer dat hij niet in de buurt woont anders gingen we vaker bij hem eten.

Het was weer een geslaagde dag en morgen gaan we weer verder.

Groetjes Hans en Elly