Bestemming bereikt; Indonesië

27 april 2012 - Jakarta, Indonesië

Op 27 april zijn we eindelijk vertrokken voor onze grote  reis.

's Morgens om half vier opgestaan en alles wat er nog geregeld moest worden afgewerkt.

Om 5 uur richting schiphol gereden want we wilden wel voor de file op Schiphol zijn.

Na te hebben ingecheckt zijn we eerst de inwendige mens gaan verwennen.

Toen onze buikjes gevuld waren zijn we naar de gate gereden.

Het is met reizen een voordeel als je gehandicapt ben, je krijgt overal voorrang.

Als eerste zijn we het vliegtuig ingegaan, redelijke plaats en om 11.15 zijn we richting

Singapore vertrokken.

Heerlijke rustige vlucht, verwent door het personeel genoeg te eten en te drinken.

Na 12 en een half uur geland op Singapore en toen na 2 uur overgestapt op een andér vliegtuig naar Jakarta, weer met de nodige verzorging (echt fantastisch).

Waar we na 4 uur zijn geland, en daar stond onze chauffeur op ons te wachten en die heeft ons naar ons hotel gebracht.

Een ritje van een uur ongeveer, want het is in Jakarta verschrikkelijk druk.

Alleen gaat het er heel rustig aan toe, kunnen we in Nederland wat van leren zo relaxed.

Nu zijn we in afwachting tot onze kamer schoon is en kunnen we ons gaan opfrissen.

Dat is wel nodig want we zijn al 24 uur op de been en dan ga je weleens een geurtje

verspreiden.

Heel veel indrukken opgedaan, vriendelijke mensen .

Nu gaan we douchen en wat rusten want de oudjes zijn moe.

Morgen volgt er meer.

Groetjes Hans en Elly

1. Albert de jonge:
    27 april 2012
    geniet nu maar van jullie vakantie na een lange en zware reis.
    wij gaan 14 mei.
    groetjes mien albert
  2. Anouska en gert ja.:
    27 april 2012
    Zo zo dat was de eerste aardige vlucht. Gelukkig hadden jullie geen vertraging. Rust maar lekker uit en geniet van de vakantie. We houden jullie op de hoogte.

Gr anouska en gert jan
  3. Wim:
    27 april 2012
    Geniet er heerlijk van, pas op jezelf en leuk dat we je kunnen volgen , want drie maanden is toch wel lang.
    Knuffel van ons
    wcja
  4. Hans en hetty:
    27 april 2012
    blij te horen dat jullie een goede vlucht gehad hebt veel plezier en we horen wel meer van de reis groeten
  5. Jacqueline:
    27 april 2012
    Heel veel liefs en knuffels van jacq,yassin,joel