Dag 14 Canada

3 juli 2012 - Thunder Bay, Canada

Hallo allemaal,

Wij zijn vanmorgen vroeg opgestaan, want we hebben vandaag een reisdag. We moeten over 14 dagen in Halifax zijn en dat ligt 3500 kilometer van Steinbach vandaan, dus moeten we kilometers maken. We hebben een mooie rit gehad met weer eens mooie bergen en vele meren.

Onderweg nog een aangereden ree gezien, je moet er niet aandenken als je die tegen je auto krijgt. Maar triest als je zo'n mooi beest ziet liggen. Verder hebben we nog twee levende reeën gespot, en er stak ook nog een bever de weg over.

We hebben vandaag ongeveer 750 kilometer gereden, met een paar uur rust er tussen. Het is niet vervelend om zolang te rijden want je ziet onder weg steeds afwisselend landschap. Tegen zes uur hebben we een motel gezocht, dat viel niet mee 10 kilometer voor Tunderbay had je genoeg borden met motel motel motel. Maar toen we er een wilden hebben niet te vinden. Maar het is uit eindelijk toch gelukt en zitten we nu na te tafelen en de reis voor morgen te bespreken.

Dus jullie begrijpen wel dat dit verslag wat beknopter is als de andere, maar misschien maken we morgen weer wat leuks mee.

Groetjes en tot morgen Hans en Elly

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sjaak:
    4 juli 2012
    Ja jullie hebben heel wat gezien, kom je vandaag ook even naar ANGELA op haar verjaardag daarna kan je gewoon jullie reis vervolgen ha ha Gr. Van ons